×

Liacht & Schattn

Bayerische Rock-Pop-Musik aus Ebersberg, seit 2019

smarturl.it/ikumhoam

Label: Hitmix Musikagentur

Bio/Info

So beginnt die Gschicht vo Schattn und Liacht
Wer oder wos is jetzt Liacht & Schattn bzw. wos steckt dahinter?
Liacht & Schatten is fui mehr ois nur mei Person.
L&S bedeit in erster Linie Freindschaft, Familie, Zusammenhoit, Heimat und Liebe!
L&S sann olle Menschen mit dene i bis heid zum doa ghabt hob und a die Situationen in meinem Lem die mi zu dem Mo gmacht hom der i heid bin.
Die meisten vo eich wern mi ois Stini kennaglernt hom, i bin 37 Jahr, mit na wundarbaren Frau verheirat und vor kurzem stolzer Vater eines gesunden Sohnes worn.
Und do warn ma jetzt a scho beim Thema!
Im Moment steh, sitz oder lieg i auf der Sonnenseitn des Lebens, des war aber ned immer so und der Nama Liacht & Schatten erinnert mi an jeden oanzelna Dog dro, zufrieden und dankbar zu sein weil wo Sonne is is Liac (...) Mehr anzeigenht und wo Liacht is gibt’s a immer an Schattn bzw. eine Schattenseite!
Genauso verhoit si des allerdings a andersrum, denn wo a Schattn is muaß a Liacht oiso Hoffnung sei!
So beginnt die Geschicht vo Schattn und Liacht Weniger anzeigen

Line-up

Martin Stinauer

Gitarrist, Sänger

Audio
  1. ikumhoam1.mp3 (Album "I KUM HOAM", )Kommentar
  2. tinderellastory1.mp3 (Album "I KUM HOAM", )Kommentar
  3. letztereise1.mp3 (Album "I KUM HOAM", )Kommentar
  4. dermoment1.mp3 (Album "I KUM HOAM", )Kommentar
  5. heiratmi1.mp3 (Album "I KUM HOAM", )Kommentar
  6. sonedplant1.mp3 (Album "I KUM HOAM", )Kommentar
  7. sorgen1.mp3 (Album "I KUM HOAM", )Kommentar
  8. wunder1.mp3 (Album "I KUM HOAM", )Kommentar
  9. glabsma1.mp3 (Album "I KUM HOAM", )Kommentar
  10. freindschaft1.mp3 (Album "I KUM HOAM", )Kommentar
  11. dasbeste1.mp3 (Album "I KUM HOAM", )Kommentar
Video
Fotos

Es wurde noch keine Fotos hochgeladen.

Fotos hochladen
Events
Releases
Presskits/Rider

Es wurde noch keine Dokumente hochgeladen.

Dokumente verwalten

Bands und Soloacts in der Region Ebersberg

finsterbusch

Böhse Onkelz-Tribute/Cover Band aus Bruckmühl

Claire Jul

Pop, Rock, Alternative/Independent, Blues aus München

MAGICAL HEART

Melodic Rock aus München

Liquid Meat

Rock, Metal aus München

perso rebone

Rock aus München

QNR

Rock, Alternative, Post-Grunge, Indie aus München

Weitere Acts in Ebersberg

Ähnliche Bands